Shop Mobile More Submit  Join Login
batman by elephantseed batman by elephantseed
& robin.





What did everyone expect, The bird catchers wedding 2?
Add a Comment:
 
:iconhalloweenhipster:
HalloweenHipster Featured By Owner Dec 5, 2013
░░░░░░░░▄▄▄██████▀▀██████▄▄▄░░░░░░░░
░░░░▄███▀█▄░░░░░▄░░▄░░░░░▄█▀███▄░░░░
░░██▀█▄████░░░░░████░░░░░████▄█▀██░░
▄█▀▄███████▄▄░▄▄████▄▄░▄▄███████▄▀█▄
██░██████████████████████████████░██
██░██████████████████████████████░██
▀██▀████▀░▀▀█▀░▀▀██▀▀░▀█▀▀░▀████▀██▀
░░██▄█▀█▄░░░░░░░░▀▀░░░░░░░░▄█▀█▄██░░
░░░░▀███▄▄▄░░░░░░░░░░░░░░▄▄▄███▀░░░░
░░░░░░░░▀▀▀██████████████▀▀▀░░░░░░░░
Reply
:iconnokadota:
Nokadota Featured By Owner Jun 12, 2012  Professional General Artist
Ahahahaha!
Reply
:icon7grims:
7grims Featured By Owner Jun 11, 2010  Professional Interface Designer
more poetry :D
Reply
:icondjdanicalifornia:
DJDaniCalifornia Featured By Owner Jun 3, 2010
best ever :]
Reply
:iconelephantseed:
elephantseed Featured By Owner Jun 4, 2010
Hopefully. Batman needed a pet bird to renew his career as a crime fighting ice cream salesman.
Reply
:icondjdanicalifornia:
DJDaniCalifornia Featured By Owner Jun 4, 2010
lolz! that's wonderful.
Reply
:iconjunkyardstrinket:
junkyardstrinket Featured By Owner May 5, 2010  Student
:)!
Reply
:iconclinging-to-kotarou:
clinging-to-kotarou Featured By Owner Dec 2, 2009
nice.
Reply
:icondisarmdisarm:
disarmdisarm Featured By Owner Oct 5, 2009
you're a genious!
Reply
:iconelephantseed:
elephantseed Featured By Owner Jan 26, 2010
No, I'm Vincent
Reply
:icondisarmdisarm:
disarmdisarm Featured By Owner Jan 30, 2010
nice to meet you, Michela.
Reply
:iconelephantseed:
elephantseed Featured By Owner Jan 31, 2010
nice to meet you disarm!
Reply
:iconbuilding-hp:
Building-HP Featured By Owner Oct 2, 2009  Student
& Robin, that just made me crack up, big time XD
Reply
:iconelephantseed:
elephantseed Featured By Owner Jan 26, 2010
That was my intention. Glad it worked.
Reply
:iconcaym:
Caym Featured By Owner Jun 20, 2009  Hobbyist General Artist
BETMON!
<3
Reply
:iconfeeltheromance3:
FeelTheRomance3 Featured By Owner Dec 18, 2008  Hobbyist General Artist
haha the speshilest thing ive seed all day xP
Reply
:iconxneurotic:
xneurotic Featured By Owner Nov 23, 2008
Absoloutely amazing.
Reply
:iconnumbertwenty-six:
NUMBERtwenty-SIX Featured By Owner Oct 18, 2008
rofl. This is awesome.
Reply
:iconconcept-b:
Concept-B Featured By Owner Oct 8, 2008
lol.. even his logo is overweight..

nice
Reply
:iconsnapesita:
Snapesita Featured By Owner Oct 6, 2008
botmooooooooooooooooon
Reply
:iconelephantseed:
elephantseed Featured By Owner Oct 7, 2008
blaaagman and his cheep cheep pal robyn.
Reply
:iconmezz:
mezz Featured By Owner Sep 9, 2008  Hobbyist Traditional Artist
made me happy
Reply
:iconelephantseed:
elephantseed Featured By Owner Sep 11, 2008
glad to hear that, now give batmanz sum liquor!!!!
Reply
:iconatubatman:
atubatman Featured By Owner Aug 14, 2008
HE'S SO SEXY.
so is robin 8D of course.
Reply
:icontheghostsofgiants:
theghostsofgiants Featured By Owner Jun 1, 2008
That rules.
Reply
:iconalexabomiination:
ALEXabomiination Featured By Owner Feb 3, 2008
HAHAHA,
I love it!:]]
Reply
:iconsllownik:
Sllownik Featured By Owner Jan 20, 2008
hahaha!
Reply
:icon0becomingx:
0becomingX Featured By Owner Dec 8, 2007  Professional Digital Artist
Wonderful!!!
Reply
:iconpuke-face:
puke-face Featured By Owner Dec 6, 2007
cool >.<
your stuff reminds me of francis bacon lol except yours is better
Reply
:iconhauka-a:
hauka-a Featured By Owner Nov 2, 2007
i love it ! batman looks great today !
Reply
:iconzoe3birdie:
zoe3birdie Featured By Owner Sep 30, 2007
XD
Reply
:icongankster:
gankster Featured By Owner Aug 8, 2007
12:46:16 am <mykel> :thumb13076226: best illustration of batman, ever.

Couldn't agree more. :lol: (:
Reply
:icongotsi:
gotsi Featured By Owner Aug 1, 2007
esta genial XD
Reply
:iconrainbowxkidx3:
rainbowxkidx3 Featured By Owner Jul 29, 2007   Photographer
[link][[BATMANNN]] ♥ [[ :
Reply
:iconlinnch:
linnch Featured By Owner May 23, 2007
dope
Reply
:iconrebirebi:
rebirebi Featured By Owner May 1, 2007
Oh my, I had tears in my eyes for laughing so much! :laughing: This is awesome!
Reply
:iconmer-kay-zim-gel:
Mer-Kay-Zim-Gel Featured By Owner Mar 3, 2007
I actually saw a batman that looked like this, and he made me and my friends cry.
Reply
:iconhartter:
Hartter Featured By Owner Feb 7, 2007
awesome
Reply
:iconsixmarilyns:
sixmarilyns Featured By Owner Dec 9, 2006
this is so kick ass.
Reply
:iconbaklavah-x:
baklavah-x Featured By Owner Nov 12, 2006
awesome haha. if you made prints id buy them.
Reply
:iconbrokenxstars:
BrokenxStars Featured By Owner Oct 13, 2006
It's like looking in a mirror. A batman mirror.
Reply
:icontearstains:
Tearstains Featured By Owner Jul 5, 2006
Haha... that just plain rocks
Reply
:icontiefste:
tiefste Featured By Owner Jul 2, 2006   Digital Artist
Teehee :giggle: Did my icon inspire you? XD
Reply
:iconfairie:
fairie Featured By Owner Jun 3, 2006  Student General Artist
:rofl: I LOVE IT!
Reply
:iconirrelevantjoker:
irrelevantjoker Featured By Owner May 29, 2006
i'm a massive Batman fan, and i found that picture so freaking awesome
Reply
:iconjeangreyfan:
JeanGreyfan Featured By Owner May 21, 2006  Hobbyist Traditional Artist
Im new on Deviant Art and I just happened to see this! I think this is great stuff...but tell me how you get people to like it! I try to draw like this is my college art class and my professor thinks its crap! Excellent stuff!
Reply
:iconcosmic-rocket-man:
Cosmic-Rocket-Man Featured By Owner Apr 5, 2006  Hobbyist Traditional Artist
hahahaha.. :rofl: cool !
batman & robin.. an amazing deviation and a crapy movie.. hell yeah :nod:
watch another batman deviation - [link] ;)
Reply
:icondeutsche-kreatur:
Deutsche-Kreatur Featured By Owner Apr 1, 2006
haha.. :XD: i love it.
Reply
:iconsicken:
sicken Featured By Owner Apr 1, 2006
looks like a super hero had a long day.
i must say that i wouldn't like this drawing so much...if it weren't for the bird...
Reply
:iconmoreasus:
moreasus Featured By Owner Apr 1, 2006   Writer
Hooray!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 11, 2004
Image Size
218 KB
Resolution
700×1177
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,584
Favourites
682 (who?)
Comments
149
Downloads
1,318
×